fredag 29. mai 2009

ja, jeg ønsker meg større hus!

her har vi skrekk sitvasjonen her hjemme, sånn er det med kombinert: spise stue, tvstue, leke rom og sy/hobby rom. og resultatet blir rot og atter rot, blir gal. det er en kunst å holde et lite hus eller leilighet ryddig og noen ganger blir man bare lei. drømmen er å ha egen spisestue, tv stue, leke rom og sy rom. det er noe med våren som gjør at jeg får veldig lyst på nytt og større hus. er innom finn å kikker nesten hver dag, det samme gjorde jeg i fjor på denne tiden. når alle baby tingene og babyen kom i hus og jeg merket hvor lite plass vi faktisk har. men nå er det jo sånn at vi egentlig har bestemt oss får å vente.. ja vi venter på min manns barndoms hjem, hvor hans besteforeldre bor nå. noe som gjør at det blir blanda følser. men nå har vi jo bestemt oss får det, så foreløbig så blir det kun drømming og planlegging inni holde mitt. så får jeg holde ut her og finne nye systemer og løsninger til plass og rot problemene våre. men noen ganger blir man bare lei!!! sånn er det med den saken. 

god helg alle sammen, melder hvarfall strålende vær her på sørlandet :)

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til at se hva du syr.... :) Her står maskinen å fremme på spisebordet... ikke akkurat ryddigt nei ;)

    SvarSlett
  2. Du kan trøste deg med at du ikke er den eneste som drømmer om større plass! Men det er viktig å huske på at man ikke nødvendigvis blir lykkeligere av et stort hus... God pinse! *klem*

    SvarSlett
  3. syr nok ikke noe veldig spennende desverre. bare noe gammelt senge tøy som blir putetrekk til noen maretime puter jeg skal ha ute. å det har fulstendig stoppet opp i dette fine været. symarskinen står der ennå :P
    ja, jeg skjønner jo at man ikke blir lykkeligere av større hus.. men noen ting hadde nok blitt litt lettere. får trøste meg med at jeg ikke har så mye å vaske på :P
    god helg og god pinse!

    SvarSlett