søndag 24. februar 2013

Vår lørdag:

 Lille frøken Leah Sofie i lekkert lørdags antrekk, klar for by tur med bestemor!


 I mens lille søster hadde morgen blunden sin hadde Leah og jeg et lite hobbyverksted på kjøkkenet. Vi laget små dukker på tre pinner som kan pynte opp i en blomsterpotte. Vi brukte det vi hadde, grillspyd pinner, pappkuler til hode, muffinsformer til skjørt og papirsugerør til armer! Leah pakket sin inn og skal gi den til snille Kathrine som hun får så mye fint noanoa tøy av, hun har bursdag idag!
 På formiddagen var vi hos pappa og kjæresten på kaffe og vafler og etter det ble Leah levert til mamma til overnatting! På kvelden når Marie var i seng disket jeg opp med deilig kyllingsalat og fococcia brød og hadde en venninne på besøk. Veldig koselig!


 Jeg marinerte kyllingfiler over natten og helstekte dem i ovnen. Ellers er det salat, mais, miniplometomater, pasta, avocado, pinjekjerner og revet parmesan i salaten! og hjemmelaget focaccia brød, super lett og lage!
 Til dessert laget jeg sjokolade fondant med friske jorbær og blåbær og krem til! namnam...

 Leah har også fått en ny super lekker "regn-vår-kåpe" fra noanoa! Jeg er litt misunnlig!

 Nå prøver jeg å få minsten til å sove litt, så jeg kan få i meg litt frokost. Og så gleder jeg meg til å få mannen hjem igjen ikveld! Jeg er ikke vandt til å være aleine, værken hjemme eller med ungene! 
Ha en super fin søndag alle sammen! 
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar