søndag 3. februar 2013

En liten titt på påbygget og vårt fremtidige bad!





 Altså slik ser det ut her nå! så det er nok en god stund igjen før jeg kan legge meg å ta et avslappende bad!
jeg har skrevet en liten enkel forklaring på bildene og man kan trykke på de og få de større!
Her er noen av tingene jeg ønsker meg når mitt nye bad er ferdig! rullende hylle fra IKEA, perfekt til oppbevaring og kan rulles bort til badekaret når jeg skal ligge oppi der å ta et glass vin :-) stige til å henge håndklær på og knagg til å skrive navn på, fra ellos. fine glass krukker til oppbevaring av for eks q-tips fra hm home! 

Ellers skal stilen på badet og stilen på soverommet gå i det samme som det gjør nå. på badegulvet har vi beige marmorfliser og det skal også på den nye delen, vi skal også ha panel og skal ha samme fargen på veggene, den heter foresten vanilje. det blir et lite dusj hørne og der har jeg lyst på turkise mosaikk fliser inni dusjen(?) men er litt i tvil på om det kommer til å stikke seg litt for mye ut. Bak badekaret er vi litt usikkre på om vi kun skal ha panel (man får jo baderoms panel) eller om vi skal ha fliser i hjørnet!! Men jeg har enda litt tid igjen på å tenke på saken får det er en god stund til vi kommer så langt :-)

Nå skal vi kose oss med litt reker som vi har fått av min fisker-bestefar! Ha en fin fin søndagskveld alle sammen!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar