torsdag 28. februar 2013

Nytt i spisestua:






Ja, jeg har kjøpt meg ny lekker lysekrone til spisestua. Etter jeg fikk de nye spisestue møblene syntes jeg at den skjelllampa jeg hadde her ikke passet helt inn, den falt liksom litt vekk, i skyggen av den "overdådige" spisestua. Jeg har altid syntes at hvitelysekroner er så flotte, så jeg rett og slett googlet "hvit lysekrone". Og da kom jeg over 12 armet hvit lysekrone fra Lisbeth Dahl som tidligere hadde kostet 4500 og nå kostet 1990!! Ja, da kunne jeg jo ikke dy meg, og måtte kjøpe den! Denne er fra sofiesvilla.no og jeg er super fornøyd, kjapp levering og regning med i pakken! Akkurat slik jeg liker å få pakkene mine!! De to store glasslysestakene er også nye, og de er fra Nille, det samme er lysene! Jeg må stadig innom Nille en tur får de har ofte noen lekre (og billige) ting jeg bare må ha. Og de tingene blir også ofte fort utsolgt så her gjeller det å være kjapp! Disse var det bare to igjen av når jeg var der! Det samme med lysene i denne fargen! 

-Klem fra Ida-





Jeg selger foresten skjelllampa hvis jeg får en god pris for den. Den kostet 2800 ny for 2 år siden, kjøpt på nett siden lampedesign.no. Minste pris 1500! skrik ut hvis noen er intressert! kan evnt. melde meg på 97623323!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar