onsdag 6. februar 2013

I ett prinsesse rom:











Og "prinsessen" heter Leah Sofie og er min eldste datter! Jeg har jo vist rommet hennes på bloggen et par ganger før, men nå synes jeg det var så lenge siden sist at jeg kunne gjøre det igjen, på en helt vanlig onsdag som jeg ikke har noe annet spennende å vise frem (pluss at resten av huset er bomba idag)... På rommet til Leah har vi valgt en tapet som er jentete men som ikke er barnslig sånn at hun kan vokse her uten at vi trenger å pusse opp etterhvert, med mindre jeg vil da. Den store hylla fra IKEA er genial til barnerom, plass til nesten alle lekene hennes og når hun blir større kan hun oppbevare andre ting i den, som for eks klær. Jeg har en ting jeg går å tenker på å bytte ut på rommet hennes nå, og det er litt synd. Men det store gamle skattolet er bare så upraktisk får en liten jente så jeg tror det må ut igjen. Det er ikke så lenge siden vi satt det inn, men det funker bare ikke slik jeg hadde tenkt. Hun får ikke ned luka(?) selv og når den er nede er den så stor at hun ikke rekker inn i hyllene inni. Derfor har jeg tenkt at når hun har bursdag neste gang, altså i juni når hun blir 5 år skal hun få et hvit fint sminkebord fra IKEA der istede! mye gøyere får en liten jente og når hun blir så stor at hun går på skolen kommer hun uansett til å sitte på kjøkkenet sammen med oss å gjøre lekser. Så det tror jeg blir bra! Men venter til bursdagen hennes altså!
Ha en fin fin onsdag alle sammen!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar