lørdag 9. februar 2013

Helg... stearinlys og nye puter i "kose"kroken...








 Jeg har bare forelsket meg så i vår kolleksjonen til green gate, og spesielt dette mønsteret med blomster og sløyfer! Så igår etter jeg hadde fått meg en deilig fresh ny farge i håret hos frisøren gikk jeg innom kenza og kjøpte meg to koppehåndkle som ble to nye pute trekk til kose kroken min!! Så nå når kvelden og mørket har kommet har jeg tenkt masse starinlys og koser meg med vin, de runde lysene fra nille sparer jeg litt til en "spesiel" anledning, noen lys blir så "stygge" når man har brent de litt så da liker jeg å vente med det å spare de så lenge som mulig! Idag har jentene og jeg hatt koselig formiddagslekebesøk, med hjemmelaget pizza og kaffe etterpå. Imens mannen og en kamerat har lagt varmekabler og støpt gulv på det nye badet!! 
Ha en flott lørdags kveld alle sammen!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar