søndag 14. oktober 2012

søndagskveld...

Det blir litt stusselige bilder når man knipser på kvelden (og jeg nekter å bruke blitts), men bildene jeg tok før idag forstant når noe hadde gått galt med kamera mitt og det måtte reformateres (eller noe sånt).. men her kommer hvartfall litt bilder fra nyheter på kjøkkenet og litt i kosekroken min!
 
 
 serveringsfat i emalje fra Ikea... love it!
 
 stor oppervaringkrukke i glass fra Home and cottage.. litt usikker på hva jeg skal ha oppi ennå, tenker kanskje hjemmelagede knekkebrød!?
 nytt stoff fra stoff og stil til sittebenken på kjøkkenet, og linputetrekk fra Home and cottage!
 
 
deilig puff til å ha beina på i kosekroken, i serien ektorp fra Ikea. og hjort"trofe" fra Åhlens.
 
 
 Kjøpte også en del annet nip naps, som lys og servietter på Ikea som skal pyntes med neste lørdag når mannen skal feires! nå setter jeg meg ned med et glass rød vin og planlegger litt i den grønne liste-boka mi.. hele er faktisk full av lister!! JA jeg er liste-avhenging! god søndagskveld alle sammen!
-klem fra Ida-


2 kommentarer:

  1. Kjempe flotte bilder! Og det fatet fra IKEA var kjempe lekkert!

    Lykke til med feiringen og listeproduksjonen!! hehe.. jeg er veldig dårlig på lister.. for det blir aldri noe ut av det jeg har rabla ned uansett ;)

    Klem klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Tusen takk Monica :-)
    altså det er ikke altid det blir noe av det jeg "lister" ned heller, men når huet er fult av ting jeg må huske er det godt å få det på papir :-)
    klem fra Ida

    SvarSlett