onsdag 3. oktober 2012

Onsdag..

Idag har jeg hatt begge jentene hjemme, de er begge litt forkjøla og vekket hverandre en del i natt. Leah hadde nok vært i form for barnehagen men når jeg er hjemme og har mulighet liker jeg å ha henne hjemme når hun ikke er i topp form! hun har vært super flink storesøster idag, og ryddet hele rommet sitt helt selv samtidig som hun passet på lillesøster så mamma fikk tid til å skifte på alle sengene. etter på når Marie hadde blunden sin hjap hun meg med å vaske litt og sa så kjekt at hun ville tjene noen penger.. her sitter leser Leah bok for lille søster, super storesøster idag altså!!
 
 Ellers har jeg fått gjort ferdig forsiden på Marie sitt baby album. under ser du før og etter bilde, jeg fikk ett album av søstra mi fordi jeg er så glad i albuma fra åhlens og hadde ikke fått tak i nå. men jeg ville personlig gjøre forsiden litt siden Leah allerede hadde dette type albumet.
 før :                           etter:
 
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar