fredag 5. oktober 2012

fin fredag...?

Det er fredag og helg. Idag hadde Marie og jeg besøk og en liten lunsj, bagels med smøreost og røykelaks. Marie er litt snørrete men ellers fornøyd, etter hun våknet fra sin andre "napp" var hun ekstremt grinete og ikke noe i form, og typisk idag som mamma hadde tilbudt seg å ha begge jentene til overnatting(eller sitte barnevakt) så mannen og jeg skulle på date! etter at hun hadde gråtet i to timer ringte jeg mamma å sa hun kunne ha storesøster på overnatting så slapp hun ihvartfall å være hjemme å høre på dette. så nå har vi bare en unge hjemme som foreløbig sover godt (bank i bordet) i sengen sin og mannen og jeg koser oss med biffstrimler og pommes frites!  
 
 

 Og jeg blogger nå fra vår nye laptop! vi har lenge snakket om å kjøpe oss en, det er litt tunvind å enten sitte ved den stasjonære pcen eller surfe nettet på telefonen, men nå kan jeg surfe fra sofakroken, og lese masse blogger! nneeei nå kommer det lyder på babycallen her.. er usikker på om det er forkjølse eller tenner som plager henne, eller kanskje begge deler! jaja.. dere får ha en fin fredags kveld, jeg MÅ stikke!!
-klem fra Ida-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar