onsdag 24. oktober 2012

Den nye spisestua:

Her er litt bilder av den nye spisestua vår...
 
 
 
Det er jo en helt annen "look" en den forje vi hadde, og selv om jeg også var veldig glad i den er dette en sånn type spisestue jeg ønsket meg. får to tre år siden når vi hold på å pusse opp her hadde jeg nemelig en drøm om at vi skulle ha råd til ny spisestue på slutten av budsjettet, men sånn gikk det jo ikke. men i mellomtiden hadde jo jeg funnet drømme spisestua mi, hos danske ylva. maken til den Christine fra bloggen hvitstil har. og denne er faktisk veldig lik. stoffet bærer preg av å være fra tidlig nittitallet, men det at den ikke er helt hvit men luta synes jeg kanskje bare er pent. å trekke den om er ikke noe jeg kommer til å haste med, kanskje like greit å vente til jeg har litt større barn som ikke griser så fært? litt usikker på hvordan jeg ville trukket den om?? et fargerikt blomster stoff? eller kanskje en beige grovt lin stoff?? hva synes du? uansett er jeg hvartfall veldig fornøyd, men merker at jeg må vennde meg litt til den siden er så pass mye større og "overdådigere" enn den forje litt mer enkle og retro stilen.
 
-klem fra Ida-
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar