lørdag 13. oktober 2012

Lørdag og lenge siden sist..

 
 
 
Plutselig er det helt siden søndag at jeg sist la ut et blogg innlegg, morsrollen er en veldig aktiv rolle for tiden med en meget aktiv liten tulle på snart ett år hjemme, hun stabber og går som bare det nå og blir bare flinkere og flinkere får hver dag. mer og mer personlighet kommer også frem og fler ord, får tiden går det mye i "ooooiii" og "sese".
Ellers har mannen blitt eldre siden sist, noe vi skal feire med gode venner her hjemme neste lørdag! gleder oss veldig, vi har faktisk ikke hatt "fest" med mange gjester (annet enn barneburdag) siden Leah kom til verden, sist gang var vel mannen sin 30 årsdag får fem år sdien.
Igår hadde jeg og en venninde en minimini husmor "ferie", vi tok turen mot kristiansand og blandt annet IKEA. jeg har kjøpt meg litt nytt, som jeg skal vise frem i morgen ;) nå etter en dag på jobb skal mannen og jeg nyte litt "maule"reker og en kald øl!
 
 
 
 Ha en flott lørdagskveld alle sammen!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar