fredag 26. oktober 2012

Fredag idag...

 Det har nesten blitt en tradisjon å lage en gresskarlykt på denne tiden av året, altså Halloween tiden. vi gjør ikke noe mer ut av halloween en dette, men å lage gresskarlyk har vi nå gjort tre år på rad. Marie storkoste seg med å grafse og grave ut av gresskaret... og storesøster bestemte designet på det ferdige gresskaret.
 Imorgen blir lille Marie ett år!! så idag hentet jeg Leah litt tidligere i barnehagen og vi gikk på byen og kjøpte burdagsgave, en gå bil. vi kunne ikke vente så Marie fikk den allerede idag, så her sitter Marie på imens storesøster kjører henne rundt i en rasende fart, en perfekt gave virker det som! mor fikk seg også en ny voksduk til kjøkkenet som du ser på bildet under. nå har jeg baket brownes og oreokake og mannen har laget sukkerbrød klart til bløtkake i morgen, så da skal det bli bursdagsfeiring av lille frøkna i morgen! snart skal de små i seng og mor og far skal kose seg med biff middag og badestampen begynner å nærme seg en deilig tempratur!! ååå det er deilig med fredag dere... nå mangler jeg bare et nyvaska hus, men det har jeg drøyd til i morgen.
 
 
 
lille frøkna synes heller jeg burde ta bilde av henne enn gresskaret på kjøkkenet... tenk at denne jenta er ett år i morra!
God helg alle sammen
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar