tirsdag 25. januar 2011

kjøkken og tapet:

jeg har fått en del spørsmål om hvor kjøkkenet er fra, og det er fra terna snekkeri som holder til litt uten for risør, gå inn på lik her. alt som er på kjøkkenet, som benk plate, hvitevarer, knotter og vasken er bestillt gjennom terna. alt bortsett fra blandebateriet, det har vi bestilt gjennom rørleggern vår.
tapeten på soverommet vårt er bestilt gjennom hødnebø butikken her i byen. her er et bilde med navnet på tapeten.




jeg prøver så godt jeg kan og svare på hvor forskjellige ting er fra :) og jeg må bare si jeg synes det er sååååå koselig med så mange som er innom og som legger igjen kjempe koselige komentarer, litt uvant for meg ennå. jeg tenker jo ofte at det bare er venner og familie pluss de faste andre som er innom den lille bloggen min. men så klart blir det jo noen flere nå :) og det er kjempe koselig!!

1 kommentar:

  1. Flott kjøkken og koselig tapet du har valgt:)

    SvarSlett