tirsdag 11. januar 2011

"en blå tråd"

da har krakken også blitt malt i denne isblå fargen, som går igjen flere plasser på kjøkkenet. det var faktisk mer jobb og male denne lille krakken en den komoden. den har så mange kanter så man må passe så godt på at man ikke får stygge maligsrenninger overalt. ellers så skulle jeg gjerne vist dere noen bilder fra barnedåpen på søndag men i alt stresset den morgenen med å komme seg ut døra med to kaker, gave og fin sko glemte jeg helt å ta det med meg. heldigvis var det noen andre iverige hobbyfotografer der så jeg håper noen fine øyeblikk fra min første stund som fadder er foreviggjort.

når jeg skulle finne fargen jeg skulle bruke hadde jeg med meg dette plass bestikket fra rice til butikken, og jeg må si jeg synes fargen ble bra lik, kan nesten ikke se bestikket på komoden, helt kamuflerede hadde det ikke vært for skygger.

idag skal Leah og jeg rydde og vakse litt her hjemme, til torsdag har jeg nemmelig bursdag og tenkte å invitere diversje familie på kaffe og kake her hjemme, det er jo ennå ikke alle som har fått vært her og sett og da er det jo en fin anledning.


mulig det må bli flere av disse krakkene i fremtiden, de er jo så greie og koser jo nærmest ingen ting på ikea. hadde trengt en i gangen og en oppe også. kan jo male de i litt forskjellige farger. men først er planen og rydde og organisere "hobby" rommet mitt og male den mørkebrune skrive pulten. jeg tenker en rosa pastell eller kanskje lilla hadde vært litt tøfft?






ha en fin fin dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar