torsdag 13. januar 2011

it's my birthday







da er det vel på tide at jeg også blir eldre, selv om jeg ikke liker det. men har jo ikke noe valg. jeg har foresten blitt brunette for de som ikke viste det, jeg trengte en spontan forandring og det var enten det eller helt kort sveis igjen og det er ikke så populert på hjemmebane, hva er det med menn og langt hår? nå har Leah og jeg smelt sammen en brownes og så skal det ryddes og ordnes litt her, jeg skal straks til hudpleiern og få litt stell og i ettermiddag får vi kaffi gjester. ha en fin dag alle sammen!!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen :) Fin på håret ble du!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen! :)
    Du var blitt fin på håret, har også farget det mørkt.. Eeeendelig begynner jeg å få langt hår igjen etter en bommert (i følge mannen) jeg gjorde for et par år siden ;)
    Håper du får en fin dag!
    Hilsen sørlendingen

    SvarSlett
  3. Grattis med dagen
    Ønsker deg alt mulig godt

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen på etterskudd!
    Oppdaget nettopp bloggen din :)

    Ja, hva er det med menn og langt hår?! Er den samme "greia" her, hehe. Men det er fint da ;)

    Hilsen fra Stine

    SvarSlett