torsdag 14. oktober 2010

intriør opp igjennom årene...

lenge før jeg viste at det eksisterte blogger og interiør blogger knipset jeg bilder rundt i mitt lille hus når jeg hadde vasket ryddet og ordnet med nye duker på borende. jeg synes det er morsomt og kikke på de gamle bildene nå og så hvor utrolig mye mer kresen jeg har blitt med årene ettersom økonomien etterhvert har tillatt det. når jeg flyttet inn hos mannen for sju år siden hadde han sikkelig gutte stil med skinstoler og glass bord, jeg gjorde det beste ut av det jeg hadde og prøvde å gjøre det koselig..
når jeg ser på dette bilde får jeg grøssninger, denne grusomme sofa gruppen hadde mannen kjøpt brukt før vi ble sammen og får ikke en gang og begynte på den grusome tvreolen!!

kjøkkenet i det gamle huset vårt, her har vi fått oss barkrakker fra ikea og jeg har ennå ikke tatt helt over med jente sitlen min så litt skinn får det fortsatt være her..


jeg hadde fulstendig dilla på eplegrønnt i mange år så det kommer frem her og der..



fått på blomstrete duk på kjøkken benken her ja, sakte men sikkert mer og mer roser så gutta ikke merker det er et snik angrep :)





eple grønn sofa blir kjøpt inn og det blir også mer og mer rosa og blomstrete... den guttete stilen er snart helt borte!

skinstoler kan skules med et trekk fra ikea, lurt! mannen er fornøyd med det koselige hjemmet :)



okei, dette bilde havnet vist litt på skrå.. hmm.. det så dumt ut men klarte ikke fjerne det!

ny spise stue på plass, stoler i bryllups gave og litt maling på ett gammelt ikea bord. det blir mer og mer eplegrønt og lyserosa :)

litt vel mye puter, tepper, blomster og alt her kanskje.. men koselig da, og behagelige farger.




knippser litt mer på kjøkkenet, ikke så mye å forandre på her.. men bytter stadig om på ting som står på kjøkkenbenken!

liten stue i det gamle huset, alt puttet inn på en plass her. det var koselig men jeg gleder meg til å få stor stue snart :)


nå fikk dere en liten bilde serie av interiør bilder jeg har knipset opp i gjennom i løpet av de 7 årene jeg og mannen har bodd sammen. hvis vi hadde hatt digitalt kamera før det hadde jeg sikkert hatt bilder fra ennda tidligere enn dette.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar