lørdag 23. oktober 2010

"det er ikke så mye igjen"

det er ikke så mye igjen nå altså dere, hvis alt går etter planen flytter vi om to uker. igår var vi på den nye IKEA i kr sand og kjøpte en hau med flatpakker og div annet. vi var veldig bekymra får at det skulle være ekstremt mye folk der, men det var ikke så ille og det gikk fort og greit. det var en veldig fin IKEA hvor alt var lett og greit å finne frem til. vi viste akkurat hva vi skulle ha så vi brukte faktsik kun litt over halvannen time der. nå gleder jeg meg bare til å skru flatpakker :) det får heldigvis vente litt til, må bli litt mer ferdig ført. speil og lampe på badet har kommet opp....
et lite stemnings bilde, denne krakken hadde jeg engentlig tenkt å bruke men ser uts om jeg kanskje heller får kjøpe en ny når vi er ferdig..

krana til kjøkkenet har kommet, men ikke på plass ennå...


ellers er det dette små pirket vi driver med, jeg gleder meg til jeg kan vise dere bilder av hele ferdige rom, og spesielt gleder jeg meg til å se alt med møbler i. dere for ha en god helg alle sammen!! :)



1 kommentar:

  1. HVor har du kjøpt det speilet som du har på badet.... Var kjempefint :)

    SvarSlett