torsdag 14. oktober 2010

Leah og gullfisken:

Leah fikk gullfisk av mimmin sin igår og hun var sååå fornøyd, hun har lenge blitt lovet en gullfisk siden det er så gøy å se på den som er hos tante camilla. men som sikkert med mange andre barn vil Leah helst mate gullfisken sin hele tiden og skjønner ikke hvorfor gullfisken ikke kan være med rundt forbi. i huset nærmer det seg mål og jeg har nå en dato jeg håper på flytting!! men holder den hemmelig foreløbig :) i går kveld gjorde mannen og jeg Leah sitt rom 100% ferdig, malte over vinduskarmer og lister. døra må bare pusses ned før den kan males for den hadde de rulla fra før av så den så ikke ut. målet nå er å få ferdig ett og ett rom så vi kan vaske de ned og stenge de av. planen er å gjøre oss ferdig oppe først. jeg skal snart få tatt noen bilder og legge ut men nå er det sånn "små pirk" som blir gjort så da er det litt vanskelig å se en direkte fram gang da. jeg satte også sammen alt dingledangle på lysekrona på våres soverom i går, DET var mye prike jobb det! godt jeg er tålodig (NOT) men fikk det til til slutt og det ble fin fint :) jeg er litt stressa over at vi ennå ikke har funnet kjøkken ventilator, men tror kanskje vi har funnet en som vi bestiller nå. ruter har vi også bestilt, til de rutene i huset som var pungtert og det var nesten alle! gangen får helt nytt vindu så tror vi ikke bytter det før til våren, vi får vente med våren til å kunne se ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar