søndag 31. oktober 2010

prinsesse sko til en liten diva:

jeg var en liten tur til arendal på fredag, det er nabobyen med mest shopping muligheter. jeg var på gardin jakt og fant det meste jeg skulle ha. men måtte jo kikke litt i de andre butikkene også. jeg begynte litt på kalender gavene til Leah sin julekalender. og det er jo sååå mye fin julepynt i alle butikkene så man får jo den rette stemninga, bare litt for tidlig. kjøpte også disse søte prinsesse skoene til lille divaen min på hm, de var jo så søte.. om hun noen gang får brukt eller bruk for de er en helt annen sak :)
nå er det under en uke til flytting og vi jobber flitting med å bli ferdig. når klokka blir en normal tid får mimmin til å stå opp skal nok tulla en tur ned dit og jeg og mannen opp og jobbe litt og så klart knippse litt bilder. vi har blandt annet fått opp knotter på kjøkkenet, jeg har ennå ikke sett det så er veldig spent. ha en fin (tidlig) søndags morgen alle sammen, så kommer jeg forhåpentligvis tilbake seinere ikveld med noen nye bilder. og får dere som har glemt det, husk og stille klokka en time tilbake idag :)

2 kommentarer:

  1. Heisann, jeg fant bloggen din og ble sittende å kikke litt.. så fint hus dere bygger, og så spennende det må være å snart flytte inn i nytt hus og kunne julepynte med en gang:) jeg legger meg til som følger og kikker innom for å se hvordan det blir hos deg:))) Ha en kjempefin søndag!!!

    SvarSlett
  2. så koselig, altid gøy med nye følgere :)
    ha en fin søndag videre du også :)

    SvarSlett