torsdag 5. august 2010

good morning

ja riktig godt morgen til alle sammen, jeg tror vi må innse at sommern er forbi og høsten kommer med museskritt innpå oss. i den anledningen har jeg dratt på meg lang bukse og langarma gensker, men hva er det som er gøy på høsten? jo nemelig å fornye høst garderoben litt og nå kan jeg endelig ta i bruk noen av de nye klærne jeg fikk i posten for noen uker siden. bestilte en gigantisk pakke fra hm katalogen tidlig i høst og fikk 10% på alt sammen. nå har jeg akkurat lagt Leah for en liten blund og når ho våkner skal vi og søstra mi på bryllups gave jakt, og har lovet Leah en liten gave siden hun var så flink på første dagen i barnehagen i går og så klart så flink til å bruke potte og doen, hjemme er hun helt tørr og tusler rundt i truse. men i barnehagen hadde hun tissen i bleia flere ganger og klarte ikke helt å gå på do. men det hjelper seg nok etterhvert.
Leah lærer dukken hvordan man bruker kasseaparatet...

se, dukken smil til kamera! kan du skjønne hvorfor den etter mitt syn styggeste dukken, som mangler en arm og har plaster på hele kroppen er yndligs dukken? hun har jo så mange fine dukker men den som har bodd på loftet hos bebe siden tantene ble for store til å leke med den, den skal hun absolutt ha med seg overalt!


men så klart, det er jo bare herlig da. se på denne herlige lille jenta. tror jeg kunne skrevet en bok om alt det rare hun sier, jeg blir stadig overasket over setningen hennes altså. ha en fin torsdag alle sammen, idag begynner den årlige trebåtfestivalen her i risør men jeg holder meg hjemme i år bortsett fra når jeg skal på jobb, mannen har vakt og jeg skal ha seinvakt fredag og tidlig vakt på lørdag og skal jeg være ærlig er jeg ganske lei turister nå og de trebåtene har jeg sett tusen ganger før.
foresten det skjer jo litt nytt i huset for tiden, skal prøve å få tatt noen bilder der i ettermiddag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar