fredag 6. august 2010

god helg!!

GOD HELG ALLE SAMMEN! jeg sitter hjemme å venter på at jeg skal på jobb kl 15. lille tulla er levert i barnehagen og blir henta av bestemor og skal sove der i natt, mannen har vakt og jeg skal jobbe ikveld og i morra frem til kl 16. trebåtfestivalen har inntatt byen og jeg sitter her med et festival pass og vurderer om jeg skal titte i byen eller være hjemme og nyte den siste timen i fred og ro før jobb. knipset ihverfall litt stemnings bilder fra verandan i stad:








nå gleder jeg meg bare til helga er over, de fleste turistene vender nesa si hjem igjen og risør blir stille og rolig igjen, når man trykt kan finne en ledig parkerings plass i byen selv på en lørdag kl 13 og man kan gå på fortauet med barnevogn uten å begynne å koke i toppen :) ikke vondt men altså risørturister, er veldig glad for at dere er her og nyter byen vår på sitt beste!

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder. Herlig!
    Ha en vidre fin fredag & ei herlig helg selvom du skal jobbe.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Hadde det ikke vært for disse turistene, så hadde ikke Risr kunnet gå rundt om vinteren, og sommersesongen er jo så kort, så synes ikke du skal klage over dem...

    SvarSlett