mandag 23. august 2010

koselig i stua

vi spiste middag hos bestemor idag eller monny som Leah kaller ho og da bestemte jeg og kusinene mine Gina og Emilie oss for å trene en tur, til vaktusheia for de som er risør kjent. det var en deilig tur og når jeg kom hjem bestemte jeg meg for å ikke legge meg rett på sofaen med datan i fanget som jeg har gjort til en vanne men jeg bestemete jeg meg for å omublere og vaske i stede...
og det angrer jeg ikke på, bortsett fra at jeg klarte og knuse en lysestake (heldigvis ikke den til 1200kr jeg kjøpte i sommer) så nå koser jeg meg endelig i stua igjen...

begynner nemelig å bli utålmodig på flytte fronten men det er minst to tre månder til så jeg må bare smøre meg med tålmodighet en stund til...


så nå har jeg ikke fult så mye å gjøre før forening i morra, bare vaske over gulvene og bake kake..



denne vekten kjøpte jeg foresten på loppis på lørdag, 25 kr. synes den var litt søt jeg da :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar