lørdag 16. januar 2010

se min kjole...

igjen så klare jeg ikke å dy meg når det var 50% på chill norway kjole i klesbutikken havfruens hjøre i risør. denne gangen ble det en rosa kjole til leah i str 3 år.da har jeg brukt opp resten av gave kortet jeg fikk til jul, jeg har nemlig gitt meg selv kjøpe forbud i januar og februar pga litt mye nett shopping i det siste. regningene kommer jo gjerne en stund etter å ofte har jeg glemt at de kommer.
men gave kortene mine og bursdags penger har jeg gitt meg selv lov til å handle det jeg vil av klær eller nips. har litt igjen på et gave kort på en lokal nips butikk (kenza), venter bare på at de skal få inn litt mer green gate servise. og i går fikk jeg gave kort hos hudpleier av mamma som jeg skal bruke til å skjemme meg selv bort litt..

nå har jeg baka verdens beste, og får kaffi besøk av pappa, anne(pappas kjæreste), farmor, farfar og søstra mi kl 1400. igår laget jeg middag til mamma og bestemor, bestemor er jo altid den som lager middag til ALLE så hun synes det var deilig å være gjest. å det er jo ikke noe som er bedre enn å lage middag til noen som virkelig setter pris på det. så det ble jo nesten tre dager med bursdags feiring da :) på torsdag var vi ute å spiste middag på hotellet, jeg spiste annebryst og det var veldig godt, tror jeg må tilbake og bestille det igjen. 

i morgen skal vi pakke til hytte tur, er bedt med av ett vennepar som har fått låne en hytte på bortelid. det skal bli deilig bare å komme seg vekk litt. skal være der fra mandag til fredag. leah har blitt litt forkjøla men så lenge ho ikke er kjempe dårlig og har feber så satser vi på at det blir hytte tur. de har jo en liten gutt på 6 måneder som også er en morgen fugel :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar