tirsdag 5. januar 2010

jeg VIL!!! ha!


dette sminkebordet. det er såååå lekkert, når jeg ser for meg mitt fremtidige soverom, i mitt fremtidige hus så inneholder det et sminkebord på motsatt side av sengen. men masse lekre sminkeprodukter, lekkert, klassisk og romantisk! dette fant jeg på finn.no og det selges for 4500 med to lekre matchende nattbord og en seng. har egentlig helt greie hvite nattbord fra ikea og to år gammel ramme madrass, så trenger ikke dette. men nattborda kunne jeg godt bytte ut får disse er lekkre og senge gavlen kunne jeg jo brukt på rammemadrassen min. men desverre kan jeg ikke kjøpe noe før vi har kjøpt oss hus, jeg aner jo ikke om jeg kommer til å få plass til sminkebord i mitt fremtidige soverom og jeg har heller ikke plass til det nå. men jeg har veldig veldig lyst, hvis det fortsatt er til salgs når vi har kjøpt oss hus så er det ikke tvil, da blir dette mitt! :)

1 kommentar:

  1. enig! Det var knallfint!!! Sukk... og drømme drømme... Mitt soverom har desverre ikke plass til noe sminkebord... men men...

    SvarSlett