onsdag 13. januar 2010

gratulerer til meg

jeg har bursdag idag og blir hele 24 år, liker ikke å bli eldre men... er jo ikke så gammel ennå uansett, og føler meg altid ung i forhold til min "gamle" mann. men fikk varfall denne lekre støvsugeren av mannen min idag, hadde ønska meg den altså. har litt problemer med korsryggen og det verste jeg kan gjøre da er å støvsuge, men tenkte en slik støvsuger som ikke er så tung og dra med seg og utrolig lett å dra frem kunne være mitt i blinken for meg. og i tillegg er den jo utrolig lekker, trenger ikke gjemme den vekk i ett kott.
ha en fin dag alle sammen, jeg skal jobbe seint i dag, men skal ut å spise middag og kose meg i morra kveld da :)

3 kommentarer:

  1. Grattis grattis med dagen!
    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til deg ja :o) Håper du får en fin dag!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen! Håper den blir knallfin! Tøff presang du har fått!

    Charlotte :)

    SvarSlett