torsdag 31. desember 2009

nyttårsforsetter?


jeg pleier ikke ha de helt store nyttårsforsettene, har ikke noe kjempe greier som jeg føler jeg må forandre på i livet mitt. røyke slutt eller noe sånnt, men pleier å ha noen små som jeg holder inni meg eller skriver ned på lister i den store liste boka mi. de er nesten like hvert år og lyder slik:

-trene mer og spise sunnere
-lage mer spennende middager og prøve nye retter fra den store kokebok samlingen min
-invitere venner og familie oftere på middager
-ha orden i kleskapet og andre skuffer og skap, hele tiden. (istede for å ta skippertak med rydding en gang i måneden)

så får vi se om jeg blir noe bedre menneske i 2010, tror uansett at det blir ett fint år og satser på at vi finner oss drømme huset og etterhvert kan begynne å tenke familie forøkelse :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar