søndag 13. desember 2009

spise sjøl

leah har blitt så flink til å spise selv, her spiser hun spagetti som er en favoritt. jeg har egentlig drøyd det så leeenge som mulig pga unødvendig gris, men maten smakte tydligvis mye bedre når ho spiste selv så da er det jo vert det.å gjemme seg når man har bæsja er veldig populert, blir også fryktelig flau og vil ikke skifte bleie.
ikke bare bare å få hun ut her fra når ho holder seg fast.
og da er vel de fleste julepakkene i box tror jeg. disse er til leah fra oss. en pute med hello kitty kjøpt på prinsses. og et telt og et ull teppe i brunt med aper på fra sprell.no. leah er veldig glad i å legge seg og kose med pute og teppe på sofaen så jeg tror dette treffer mitt i blinken.
bamse nissen blir stadig svingt rundt i en dans etter musikk fra radion :)
dette var en liten oppdatering fra oss. nå er det plutselig ikke mange dager igjen til jul. idag er det lusia men det feiret vi i barnehagen på fredag og så har vi ikke noe spesiel tradisjon med å feire det egentlig så det blir en vanlig søndag i advent. leiligheten er vasket, jeg har vært å spinna litt og nå kokkeleres det av mannen min til middags besøket som kommer om en time. har laget hjemmelaget karamell pudding... mmm.. gleder meg :) ha en fin søndag alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Jeg sier det igjen: Bloggen din er så koselig! Morsomt å se bildene av Leah som spiser og griser :)

    SvarSlett