torsdag 17. desember 2009

æsj...

har en veldig prippen liten frøken og hver minste lille smule eller hår skal bort og det er æsj...
det fester seg alt mulig rart under disse små klamme føttene...jeg napper ut sutten så fort jeg kan men nå som ho prater så mye hjelper det ikke bare å gjemme den fordi ho maser jo etter den..  og når ho nærmest griner etter sutten har jeg ikke samvittighet til å ikke gi den til ho..

jeg tenkte at til sommern blir det slutt med både sutt og bleie på dagen. sutten tror jeg blir det størrste problemet fordi ho er veldig glad i å kose, med teppe, pute og sutten og helst nrk super på tv. bleia derimot vil ho helst ikke ha på og når den først har kommet av er den en kamp og krangel å få den på igjen. 

nå venter vi på mimmi og billa så jeg og mannen kan gå å gjøre de siste julegave shoppingene i byen. skulle gjerne bare gått aleien men mannen min har brannvakt denna uka og da kan han ikke ha leah aleine siden han har 3 min på seg å være på stasjonen hvis alarmen går. litt tungvint men veldig gode ekstra penger, og alt blir spart til hus. fortsatt ikke noe hus kjøp på oss foresten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar