mandag 7. desember 2009

pepperkake kirke

vi har laget pepperkake kirke i år, laget deien på torsdag og huset på fredag. igår skulle vi pynte men jeg må nok innrømme at lille tulla er litt liten ennå, det ble mest godis spising så pepperkakekirka vår står forsatt halvpynta på spise bordet. tror jeg får pynte det ferdig etter jobb i kveld.
seige skumm nisser var ikke like godt som seimann...

tiden går jo fra meg om dagene, er så mye jeg skulle rekt å gjort men dagene er for korte og vips så er det mitt i romjula tenker jeg. nå er det full pakke fremover og jeg har varfall et mål om å bli ferdig med julegavene så det er ute av verden. på lørdag hadde vi den kjøre runden rundt i byen og puttet jule kort i postkasser til venner og familie. på onsdag er det tid får hobbyforening igjen og da skal vi lage karameller :) ha en go mandag alle sammen

2 kommentarer:

  1. så fin ei pepperkakekirke.nydelig:)
    ha en fortsatt fin adventstid:0)klem

    SvarSlett
  2. Wow, så flinke dere er da!

    SvarSlett