søndag 26. juli 2009

snart barnehage start..

nå nærmer det seg barnehagestart med storm skritt. neste tirsdag faktisk, da begynner vi med innkjøring. jeg har veldig blanda følser om det, gruer meg litt til å levere den noen ganger veldig skeptisk og redde jenta mi til fremmede mennesker. men jeg tviler ikke på at hun kommer til å ha det bra der og at når hun har blitt litt trygg og varm i trøya kommer til å stortrives. så er vi jo også så heldige at søstra mi, leah sin tante skal jobbe der 2 av de 3 dagene ho skal være i barnehagen. så da vet jeg at det altid er en der som har et ekstra godt øye til min lille skatt.
men det er jo også en del ting man må ha i orden når man skal begynne i barnehagen. navn lapper til å stryke på tøyet og klistre på matboksen har jeg kjøpt, på navnelapper.no hvis noen lurte. så til uka blir det en svipp tur til arendal får å kjøpe regntøy, støvler, parkdress osv.. så nå lurte jeg egentlig på om noen viste om noen bra merker på dette og hva annet jeg trenger som jeg kansje ikke tenker på eller har glemt??? setter pris på tips dette er tjenna barnehage hvor leah skal gå, her har også jeg vært ett år eller to før jeg begynte på skolen. det var vist første gang de hadde andre genrasjonen i barnehagen, det er litt stilig da.

1 kommentar:

  1. www.stormberg.no eller polarn og pyret har mye bra ytterklær til barn:)

    SvarSlett