tirsdag 28. juli 2009

klyper

du kan gjøre mye med klesklyper. kjøpte en pakke treklesklyper på nille til en billig penge og litt maling i søte pastell farger fra panduro og så har jeg lekt meg litt med det...
inni døra til pc-skapet har jeg laget klesklyper som står regninger, husk og gjøre på. limte de fast med limpistolen. nå husker jeg regningene når jeg sitter på datan og glemmer de når jeg lukker skapet..

malte også noen i søte fager med hvite prikker og limte på noen helt enkle magneter jeg hadde på kjøleskapet..
litt mer dekorativt enn de sorte runde magnetene..

her malte jeg noen med litt mer fager som jeg limte på en snor og skal henge på leah sitt rom. fikk ikke hengt den opp idag siden leah skulle legge seg. så jeg får henge den opp i morra og vise det da..
dette var sikkelig koselig pussel og sitte med, ikke tids krevende heller..

1 kommentar:

  1. Hei:) Kjempefin blogg du har Ida! Kommer nok til å titte ofte innom her:) Søt pie du har også! Flotte bilder nedenfor, tiden går fort ja. Føler det samme selv med jenta mi som nærmere seg 1 år. Huff som året har gått:)

    Ha en flott kveld:)

    Klem Stine

    SvarSlett