onsdag 1. juli 2009

personlige lys

jeg har laget disse kubbelysene som jeg tenkte mamma kunne ha til burdagen sin som vi skal feire til fredag, veldig lett å lage og gøy er det også. nå kan kubbelysene være prikk like serviettene.

alt du trenger er hvite kubbelys som du foreksempel får til en billig penge på nille, jeg kjøpte mine på europris. og noen servietter du synes er fine. klipp til servittene så de passer og riv av lagene så du bare har den ytterste med motivet på.så stryker du den på på svak varme. jeg hadde et gammel strykejern som mannen bruker til å vokse snowbord med så brukte det. men vil du ikke ha voks på strykejernet ditt kan det være lurt å ha bakepapri i mellom.
pass på at servietten passer til og ligger rett på før du stryker, jeg var litt uheldig med noen av mine.


ideen har jeg fått fra andre blogger.

2 kommentarer:

  1. Heisan..Ditta var jo ein kjempe god ide..smart man:-) Takk, ditta skal prøvast...Bente...

    SvarSlett
  2. Hei!

    Dei vart kjempefine! Eg har òg laga fleire slike lys, superdekorative og heilt særeigne. Håper mora di vert fornøgd :o)

    Tonje

    SvarSlett