tirsdag 14. juli 2009

nye ting og ett nytt familiemedlem

da har endelig kitchen aiden kommet i hus og har fått en fin plass på kjøkkenbenkenen. gleder meg til å prøve den.

disse eggeglassene fra green gate kjøpte jeg i skagen.
måtte bare vise de utrolig kjedelige vinduskramene mine. Leah har lært seg og klarte opp i sofaen så da måtte alt vekk. snufs, litt trist sånn som dette og ingen duker eller noe på bordet lenger heller.
og her er vårt nye familie meldlem, hentet hun får kun noen timer siden. vi har en guttepus som er 6 år fra før. men han er mest ute, er veldig skvetten og ikke vant til barn. beholder jo så klart den gammle pusen, men tenkte det var koselig med en pus som kunne bli litt barnevant så leah kansje kunne få litt glede av den. og så hjalp vi også noen venner som trengte å bli kvitt litt kattunger. min mamma fikk også en, etter mye om og menn. foreløbi er den veldig redd og ligger kun bak en stol, men tenke å gi den litt tid. har ihvartfall ingen planer om å dra den frem siden jeg allerede ser ut som en kjøttkake etter bilturen hjem.den har ennå ikke fått noe navn, men vurderer klassikern gråpus. noen andre forslag?

2 kommentarer:

  1. jeg er meget misunnelig på kitchen aiden og pusen!!

    SvarSlett
  2. pusen er ikke lenger i hus :( det funka dårlig med liten livredd kattunge og vill og gæren ett åring. så den har fått ny eier. fått heller få oss liten pus igjen når leah er litt større.

    SvarSlett