mandag 23. mars 2009

mange nye utrykk,

tulla mi har en sikkelig utvikligs periode nå virker det som, dette må være den gøyeste tiden. hvis du går glippa av en dag går du glipp av noe.. på dette bildet koser ho med håpsidaisi (skrives nok ikke sånn) dette begynte ho med forje uke. ho koser med alle bamsene sine og tepper og dyner. det er bare en kort to sekunders kos da, men en kos er  en kos.


her har vi en sikkelig morsking. dette er et nytt utrykk som kom på torsdag, sikkelig vitti. kommer somregel uten grunn eller til noen ho er litt skeptisk til.

så her om dagen begynte ho plutselig å vinke, nå vinker ho nesten til alle. idag til morran når mannen min gikk på jobb og jeg å tulla lå i senga vinket hun til han uten at han vinka først. er så koselig når de skjønner så mye mer enn før. man får så mye mer tilbakemelding hvor større de blir. når du ser de utvikler seg og du føler de er glad i deg å at du har gjort en god jobb.

og det helt nyeste som kom på lørdag var klapping. plutselig tok hun etter og nå klapper hun når vi klapper. den ene honden er knytt sammen og det kommer ikke noen lyd, men jeg synes selvfølgelig at det er den mest perfekte klappingen :)

så nå blir det spennende å se hva de neste dagene bringer. kansje jeg våkner i morra så har ho stått opp å laget frokost til meg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar