mandag 30. mars 2009

borte bra, men hjemme best...


hadde en super koselig dag og natt i kr sand, men det er utrolig deilig å komme hjem igjen til lille tulla mi og så klart mannen min da. bildene er mitt lille innkjøp fra kr sand, liten jente i storbyen må jo kjøpe seg litt tøy. det jeg skulle ha, nemelig en bukse eller to klarte jeg selfølgelig ikke finne. jeg var jo mye tynnere og hadde mindre håfter før jeg ble gravid, derfor har jeg nå manko på bukser. har kun to stk og når de begge er til vask må jeg bruke gravidbuksene mine. jeg hater virkelig å prøve bukser, defor er det så vanskelig. men er fornøyd med lørdagens innkjøpt. kunne nok kjøpt meg mye mer, men tror jeg må gå aleine da. klarer ikke gå å handle når 4 venninder venter på meg fordi de ikke skal ha noe. jeg er nok for omtenksom til det.. he he

idag er planen stort sett og kose meg med tulla mi og gå en tur hvis været tilater det. ellers skal jeg rydde og vaske litt i huset her, men det må jeg ta til kvelden. har ikke lært meg trikset og vaske med en utålmodig baby på armen. og jeg har heller ikke en baby som sover tre timer i strekk på dagen så jeg får gjort masse. her er det mer en halv time eller max en time og da helst med vogna i gang. så iløpet av uka, kansje idag skal jeg få kjøpt litt påske blomster og få pyntet litt til påske her i huset. skal ikke være hjemme så mye i påska, men det er koselig uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar