fredag 27. mars 2009

god helg!

da her jeg erklært helgen får åpnet med et lite glass rødvin. vi fikk jo en dårlig start med et lass snø, men vi får se positivt på det. den blir nok ikke liggende lenge. så kan vi glede oss masse til å stelle i hagene og ta frem hagemøbler når all snøen er borte og vår blomstene titter frem.

jeg stikker en liten tur til kr sand i morra, får å feste og kose meg med gode venner. min gode venninde som bor der å studerer skal feire bursdagen sin og har invitert hele den store venninde gjengen på besøk i den anledning. så klart kommer ikke alle, vi er tross alt... eeee.. 13-14 stk er ikke sikker.. klarer ikke holde telling :) men vi er brett utover land å strand nå som alle (borsett fra meg) er ute å studerer. vi har kjent hverandre siden barneskolen og det er altid koselig når vi møtes igjen og mimres selv om vi nå har veldig forskjellige liv så har vi altids en klikk. er altid de jeg kan være 100% meg selv med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar