mandag 30. mars 2009

kjøpt litt nips og naps..

var innom kenza, en gave butikk i risør når jeg gikk en liten trilletur i byen idag. og jammen hadde de vist fått inn masse nytt green gate. kjøpte salt og pepper bøsse og en liten skål til sukker og en blomster potte og en liten rutete duk. så kjøpte jeg litt påske blomster får å pynte litt ekstra i heimen. nå trenger jeg bare en busk med pussekatt kvister med påske egg pynt i på bordet så er det påske får alle penga i hjemmet her..

jeg har fått tørka støv og rydda her, men siden tulla sover fryktelig lett nå. er både forkjøla og har to store fortenner på vei og våkner hvert 10-15 min i det gammle lytte huset vårt ble det ikke noe tur med støvsugern, vi får se hva jeg får til i morra mens tulla sitter i hoppe stolen eller sover formiddags blunden ute i vogna.. ha en fin mandags kveld folkens, nå blir det tv kos med tangerubakken og en god kopp te her i gårn, det er sinsykt vitti, de er jo så søte.

2 kommentarer:

  1. Liker bloggen din godt, den er veldig koselig:) savner flere bilder av "ditt lille hus".. for å få mer inntrykk av stil å sånn.. men du synes kanskje det blir litt for personlig..bare et lite tips..! lykke til med videre blogging;)..anonym blogg fanatiker...hehe;)

    SvarSlett
  2. kan godt lege ut litt fler bilder av huset å sånn.. :)

    SvarSlett