tirsdag 17. mars 2009

ikke akkurat proff...


ble ikke akkurat sånne fine muffins som jeg ville ha, men får håpe de smaker godt. får bare øve og lange mange så kansje de blir litt finere etterhvert. 

leah ligger å sover sin morgen blund på sofaen, og snart får vi besøk av kusina mi og den nye babyen hennes på litt over 2 månder. skal bli koselig med besøk. så da måtte jeg jo bake litt muffins til morran idag, det er jo egentlig noe av det letteste å bake. å så er det sånne ingredienser som man altid har i hus. men nå må jeg rydde litt og sånn her før besøket kommer..

ha en nydelig dag alle blogg lesere (hvis jeg har noen da) 

2 kommentarer:

  1. hehe, jeg lagde også muffins i går. STORE sjokolademuffins :p Elsker det, enkelt og veldig godt :)
    Du har leser(e) btw ;)

    SvarSlett
  2. Hei jeg følger med vettu, koselig dette : )

    SvarSlett