fredag 3. mai 2013

SPA fredag...






 Hei hei alle sammen, og ikke minst sorry lite blogging for tiden. Noen ganger blir det bare sånn, matrealet er der men ikke helt lysten og gnisten lenger. I går hadde jeg "home-party" hos meg med Miranda produkter. Og jeg fikk produktene jeg bestilte når jeg var på det hos naboen forje uke. Deilig bade salt, ansikts maske og jojoba olje!! Så nå har jeg nettopp hatt meg et deilig bad og pleiet meg selv! Det skal jeg gjøre til et mål og ha som en vane et par dager i uken, det er bare så deilig og man får sikkelig ladet opp "mamma-bateriene"! Og det trengs innimellom!

God helg alle sammen! Vi skal feire min bestemor som blir 70 år i helgen, ellers blir det stille og rolig vakt helg her hos oss.

-Klem fra Ida- 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar