tirsdag 14. mai 2013

Tirsdag!







 Heihei, tirsdag idag.. Igår lå jeg med feber men er heldigvis allerede friks igjen. Leah, svigermor og jeg hadde en kjempe fin jente tur til Oslo i helgen, var inne å besøkte tantene til Leah og fikk sett litt av byen. Det var første gang hun var i Oslo og sikkert 3-4 år siden jeg sist var der (kommer meg skjelden noen vei rett og slett). Men her var det mor som ble stresset og overveldet av storbyen og lille Leah (snart fem år da, så ikke så veldig liten egentlig) oppførte seg som om vi hadde vært der mange ganger før og trikk og T-banen var hverdagskost! 
Her idag har jeg laget rislapper til frokost til meg og Marie, vi hadde grøt til middag idag og det er jo så kjedelig å kaste rester så da ble det lapper! veldig kjapt og enkelt oooog godt å lage! Og siden det snart er 17. Mai!! så ble det litt 17. mai tema på bordet her til dere... 
Ha en fin fin ny uke alle sammen!
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar