fredag 26. april 2013

Den lille dyrehagen!










På onsdag hadde jeg og jentene mine sammen  med en kjempe gjeng fra åpenbarnehage en flott dag i den lille dyrehagen i Gjerstad. Dette var et supert tilbud åpenbarnehage kom med, med insiativ fra noen flinke mammar. Vi hadde gratis inngang og med oss lunsj, grillet pølser og en (super) mamma hadde med seg hjemmelaget sjokoladekake!! Jentene mine storkoste seg, for Marie var dette en relativt ny opplevelse. Vi hadde en liten tur hit med henne ifor men da var hun så liten at hun neppe husket noe av det. Leah føler seg hjemme her etter å ha vært her flere ganger i år allerede, både med barnehagen og med besteforeldre. Leah så jeg nesten ikke noe til, da hun løp rundt og koste seg, lekte med venner og kom bare bort til meg innimellom får å mase om en is. Marie holdt faktisk veldig bra ut, på tross av at dette krasjet helt med den vanlige sove rutinen. Men i bilen på vei hjem sovnet hun som en stein og sov videre i sengen sin men jakke og alt på.. helt til jeg vekket henne rett før klokken tre! Trøtte og slitene hadde Leah og jeg også oss en blund, på hver vår sofa!

Vi hadde en deilig dag! Anbefaler på det sterkeste alle småbarns foreldre en tur hit. Men et lite tips, ta med ute dress til ute område. I inngjerdingen rundt gjeitene er det en del bæsj på bakken så da er det greit med en oljebukse eller lignene på de små!

God helg alle sammen! På meg blir det jobbing denne helgen! Og store planer om å finne frem ute møbler og gjøre det koselig ute! 
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar