onsdag 10. april 2013

Mat forsett!!

Ja, jeg har et litte mat-forsett for tiden! Liste menneske som jeg er så skriver jeg ned matplan for hver uke, gjøre plan for hver uke, budsjett plan for hver månde og en liten måneds gjøre liste! På måneds gjøre listen min står alt fra male ferdig ditt og datt til å trene regelmessig og spisesunt. Et gjøre mål eller forsett om du vil, for april er å lage litt nye matretter og lage mer mat fra bunnen! Det går så mye i det samme her, som sikkert de fleste andre småbarns familier. Men jeg tenker at et par dager i uka kan vi prøve oss på noen nye oppskrifter og lage ting litt mer fra bunn. Leah klager nesten uansett hva som er på middagsbordet og Marie spiser nesten alt så da er det bare å prøve seg frem. Her er middagen fra i går, jeg har blitt inspirert av trines matblogg!! Det er så mye lekkert her! Denne heter Pasta med spicy tomatsaus og pecorini, men jeg måtte justere den litt etter hva vi hadde tilgjengelig og kutte ned på chili mengden siden barna også skulle spise! Men det ble døds godt og alt ble spist så denne blir nok laget igjen her i huset!!

Ha en fin onsdag alle sammen. Nå har jeg dekket stuebordet med ost og kjeks og frukt, tent masse stearinlys og venter på mannen så vi kan ha en liten "lille lørdag" i sofakroken :-)
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar