onsdag 1. desember 2010

første desember:


idag er det nemelig første desember hvis ikke du har fått det med deg, Leah åpnet første kalender pakken idag og det var spennende. tonefalle på stemmen hennes når hun sa: en pakke hverdag mamma?! den var ubetalelig herlig. jula er stas igjen når man har fått barn, selv kjenner jeg kulda helt ned til marg og bein idag og drømmer meg mest til sommer og sol. skulle gjerne hatt litt ekstra penger nå og tatt en tur til varmen, men istede kræsjet vi vær sin bil og må ut med litt ekstra penger nå i jule stria, jooohooo! men jeg griner av den grunn :) det hjelper jo ingen ting. nå fyrer jeg som bare det og fyrer kroppen opp med varm kaffi i koppen!! idag er det seinvakt på meg, noe som betyr effektig formiddag med husarbeid og trening, eller? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar