fredag 10. desember 2010

ØNSKELISTE TIL JUL:

det er ikke få ønsker jeg har til jul i år, det er bare det at det meste er så dyrt! og før vi får pusset opp kjellerleiligheten og puttet inn en betalende leieboer der så er økonomien litt får trang til å handle alt man trenger og vil ha. men til jul ønsker jeg meg ihvatfall:
-mer av green gate serviset jeg samler på, eller green gate ting generelt egentlig.


- et par godstoler til å fylle opp i den tomme stua mi.
- drømme spisestua mi, fra danske ilva.

- de lekre illfaste formene fra rice, i flere farger og størrelser. perfekt til meg som elsker og lage middagen alt i en from og putte den i ovnen.

- ny blender, siden mannen nettopp ødela den gamle. og selvfølgelig er det kitchen aid blendern som står øverst på ønskelisten!








- fryse boks til å ha i kjellern.
- div annet, som pynte puter, lamper, tepper, bilder m.m.
Ellers forstår jeg nå for første gang hvorfor mamma ønsket seg snille barn hvert år til jul, trass aldern begynner nemelig å komme i hus! så snille barn eller litt mindre bestemt frøken er også på ønske listen i år :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar