søndag 28. november 2010

tv-benk og julepynt..

jeg er så heldig og ha en så flink mann at jeg bare kan si og tegne kan du lage en slik tv-benk til meg? alle tv benker jeg finner er alt for lave synes jeg så da er det godt å få en hjemme snekkret en :) nå er det mildertidig denne løsningen og den fungerer dårlig. tv i høyde så man ser ikke nederste delen når man ligger på den ene sofaen og lille tulla rekker opp til å pille og dytte på den.

tok jo frem litt nisser og pynt i går så nå får vi julestemning i huset, det snør ganske tett på utsiden og det er veldig koslig her idag.
nå skal jeg straks lage middag til pappan min og kjæresten som kommer på besøk, ha en fin fin søndag og ikke minst første søndag i advent!


jule strømpa jeg laget til Leah i fjor var koselig å finne frem..





lille tulla har piknik i stua, det er det som er det gøye å leke for tiden og da passet en piknik kurv fra sprell.no perfekt, den var egentlig tenkt som julegave men når lille tulla hadde feber forje helg ble den tatt frem som en liten trøst :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar