tirsdag 14. desember 2010

idag er det 14. desember...

jeg har vært så lite motivert til å blogge i det siste, er også litt lei av å lese blogger selv så derfor får jeg litt lite inspirasjon til det. men her går dagene som vanlig altså, bare at jeg ikke lar høre fra meg så ofte. jeg tenker sånn at det er bedre med ikke noe blogg innlegg en et veldig dårlig blogg innlegg. jeg har vurdert og legge ned bloggen siden jeg får veldig dårligsamvittighet når det går veldig lang tid uten noen nye innlegg, men jeg har troa på at inspirasjon og bloggglede kommer straks tilbake, så imellomtiden blir det kanskje litt lenger mellomrom mellom de nye innleggene fra meg. i helgen har jeg jobbet og på lørdags kvelden som lille tulla hos min pappa for første gang, det gikk kjempe fint så da har vi ennda en barnevakt vi kan bruke der. på kvelden var vi og kosa hos et vennepar, de laget sushi til oss noe jeg elsker men ikke får spist så ofte. så det var kjempe koselig. på søndag tok jeg meg en kjap tur aleine til ikea, bommet litt på åpnings tiden og satt aleine på kafen og kjeda meg litt. men fikk tak i det jeg skulle. kurver til tv benken og litt annet småtteri. kjøpte også dette søte stette fatet som har fått plass på kjøkkenbordet.
i helgen som kommer har mannen og jeg bokket rom på spa hotell og skal kose oss og ha litt tid for oss selv og kjærligheten, etter over et halvt år med oppussing og så og si kun har møttes i døra så trengs det sårt litt tid for oss selv og man må komme seg vekk og ut av huset får å kunne slappe helt av. ellers er det altid en kles vask eller noe annet som står i huset hvis man skal "slappe av" hjemme. så det blir julegaven fra oss til oss selv i år :)

tulla og jeg er hjemme idag og vi rydder litt og koser oss, pynter litt og nå skal jeg sette på jule musikk tenkte jeg. Leah er kjempe flink til å hjelpe og vaske av bordet sitt.
fikk også ett nytt gammelt kaffi servise av pappa på søndag, det er etter oldermoren min og han hadde fått noen flere deler av enn annen som hadde noe så da delte vi det så jeg også fikk noe.


ellers er jeg ikke ferdig med alle julegavene ennå og har planer om å bli ferdig med de før helgen så jeg kan slappe helt av på spa. ikveld skal vi en gjeng fra jobb ut og spise siden det ikke er noe julebord hos oss, og da håper jeg de har pinnekjøtt for det har jeg hatt lyst på siden vi fikk det inn i butikken og jeg kjenner lukta hver gang jeg går inn på lageret på jobb :) ha en fin fin tirsdag alle sammen!!!!



2 kommentarer:

  1. Hei, Synes kjøkkenet ditt er så koselig og bra planlagt. Kikket på noen eldre innlegg også :)
    Lurer på hvilken leverandør det er, eller om det er laget av snekker??
    Spurte tidligerer , men tror det var midt i flytten... deilig å være i hus tenker jeg :))
    Julehilsen Helena

    SvarSlett
  2. heihei. har ikke sett komentaren før nå jeg, vet ikke om du ser dette nå. men kjøkkenet er fra terna snekkeri, de holder til utenfor risør på moland ved E18.

    SvarSlett