mandag 5. juli 2010

hvor blir tiden av....

hjelpes, "lille" jenta mi blir så stor. jeg må jo bare skryte litt av ho da, ho må være en av verdens morsomste 2 åringer. den jenta elsker å gjøre seg til og få folk til å le, og så skravler ho som en foss. og husker de mest utrolige ting. man må virkelig passe på hva man sier rundt denne kopimarskinen, ho har allerede begynt og si herriland og herrigud. så er det jo litt vanskjelig å la være å le da, selv om man skal si: nei du må ikke si sånn! dramatisk er det heller ikke tvil om at ho er, og viser følsene sine. elsker blir brukt hyppig her i huset. det begynte med elsker mamman min og elsker pappan min. men det utviklet seg til jeg elsker penger og jeg elsker blomster og ballonger. og noen ganger elsker ho alle sammen :) 
men jeg elsker virkelig denne lille frøkna her, med sitt sprudlende gode humør og gode humor. vi stor koser oss med ferie og jeg nyter tilverlsen som hjemme mamma for tiden.

2 kommentarer:

  1. Hei ida

    her er linken:

    http://pralerier.blogspot.com/2010/02/kreative-besttelser.html

    :)

    SvarSlett
  2. SER dere har det koselig og myyye gøy / morsomt :)))

    Herlig ♥

    SvarSlett