mandag 1. mars 2010

mars, en vår månde?

mars skal vel egentlig være den første vår måneden vår, men når jeg kikker ut så tror jeg det er leeeenge til vi ser de første vår blomstene sprette frem. det ligger jo gigantiske snø hauer overalt og jeg begynner å bli redd får at vi skal ha en hvit 17. mai i år. men vi må jo prøve å holde humøret oppe fordi om og gjøre det beste ut av det vi har. helt siden første dag i 2010 har jeg gledet meg til mars måned, men nå blir jeg bare sliten av å titte på timeplanen får denne månden fremover. mannen min skal jobbe masse ekstra og det er kurs med begge jobbene hans. som betyr mer stress og mindre familie tid. så nå ser jeg heller frem imot april :)

helgen har gått bort til jobbing og besøk, lille tulla har vært litt snørrete og ekstremt særrete så vi har holdt oss mest inne. jeg blir ikke helt klokk på det fordi hun er så grinete at jeg forventer at febermåler skal vise en høy tepratur men ingen feber i siktet og nesa renner mindre nå. men hun bryter ut med noen heftige humørsvigninger og vil helst ha sutten i munnen hele dagen og ligge på sofaen og kose. kanskje bare en periode? kanskje dritt lei vinter hun også?

dukken må jo også sittte på skuldrene :) ellers er det jo dette utslettet i ansiktet som ikke blir bedre. tror det kommer av en kombinasjon av kulde og sikkel pluss masse sutt bruk gjør det bare værre. jeg prøver å gjemme suttene så fort hun glemmer de men det er straks masing etter den igjen og jeg har ikke hjerte til å ikke gi den til henne. 
jeg prøver å få snørt på en tykk krem(a krem) noen ganger om dagen, men får leah er jo dette pining og værre en det meste. hun begynner å grine så fort hun ser krukken med krem og brekker seg faktisk når jeg snørrer henne, hun har faktisk en forbi mot krem i ansiktet. det har hun etter pappan sin.
ellers går alt som normalt her, på lørdag hadde vi besøk av søstra mi og samboeren og koste oss med lasanja og brett spill. idag er det mandag og jeg har levert tulla i barnehagen og vært og trent så nå tusler jeg med litt husarbeid før jeg skal på seinvakt på jobb :)
ha en fin fin uke alle sammen, snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar