lørdag 6. mars 2010

siden sist...

jeg føler at det er lenge siden jeg har blogget nå, men jeg klarte jo og pådra meg omgangsyka på tordag. 2. gang i år faktsik, jippi. skjønner ikke hvor jeg skal ha blitt smittet av dette nå, sist gang gikk det jo veldig i barnehagen og vi fikk det alle mann. men denne gangen aner jeg ikke. kanskje fra noen utenbys fra som har vært på vinterferie og gitt meg noen penger med bassiller på når jeg har vært på jobb.. alt er mulig.men uansett så er jeg mye bedre nå og kreftene begynner å komme tilbake, men jeg hadde jo sååå mange ting jeg skulle på fredag og måtte jo ta den ringe rundet får å avlyse, fysoterapi, time hos hudpleiern, møte venninde på kaffe og jobb! i tillegg har jo mamma besøk av broren sin og kona fra danmark som jeg kunne tenke meg og treffe og jeg skulle vært i en burdag ikveld som jeg hadde gledet meg til. men alkohol tror jeg nok er det siste jeg putter inn i denne svake kroppen nå altså!
men på torsdag, før kvalmebøyen og spyingen begynte hadde mannen og jeg en liten tur til arendal og hadde litt handels lekasje som vi liker å kalle det her i risør. kjøpte meg blandt annet disse søte koppehåndklene fra åhlens og disse søte muffinsformene på bilde under. frøene derimot har jeg kjøpt på ica men tror kanskje det er litt tidlig å så i melkekartonger riktig ennå. jeg valgte frø som med tanke på at de skulle være litt gøyale for lille tulla. så nå er det bare å spare og vaske melkekartonege!

det viktigste jeg egentlig dro til arendal for var jo dette, et album jeg hadde sett på åhlens og body butter fra bodyshop. og litt annet nips og naps til mor og lille gull ble det jo da. mannen klarte jo tilåmed å få kjøpt seg to gensere, det er jo ikke værst for en kresen mann :)
nå står det i hvertfall boller til heving så får vi se om de danske tør og besøke en med muligens omgangsykesmitte :) nå får jeg ta en vift med langkosten, god helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar