torsdag 11. mars 2010

"god morgen"

god morgen alle sammen, idag har jeg våknet opp helt aleine. vanligvis er det jo en liten snuppe som vekker oss sånn i 6 tiden men hun har sovet hos svigers i natt siden både jeg og mannen jobbet seint i går. så idag var planen å sove til jeg våknet utvil av meg selv, og når våknet jeg da? jo nemelig 07.11 faktisk. ikke så veldig seint det da. men fikk lagt og dratt meg litt i senga og har hatt en rolig og stille morgen. det er litt deilig avatil det også selv om jeg savner lille gull veldig nå da. skal bare gjøre noen få æren så skal jeg straks hente henne. jeg synes det er veldig deilig at hun kan sove borte sånn uten problem_(bank i bordet) og at hun har så snille og flinke besteforeldre som altid stiller opp.


jeg må bare vise litt kjøkken idag, fordi på tirsdags kvelden fikk jeg ett lite rydde kick og gikk løs på kjøkkenet. det har nemmelig vært helt kaotisk der helt siden vi flyttet inn og ikke noe system på hvor ting skal være i det hele tatt. men nå har jeg ryddet og alt har en plass i skapene, desuten fikk jeg ryddet bort det meste på kjøkkenbenken så det er mye plass å jobbe på. alle krokkene og norgesglassene mine fikk fin plass oppå her...den eneste ulempen var at jeg glemte at det var tirsdag og glemte fulstendig at det var frustrerte fruer på tv 2. kanskje fordi jeg var en frustrert frue selv... :)
men nå må jeg stikke å gjøre æren så jeg kan hente Leah  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar